Thursday, October 13, 2016

Handel Tydskrif Excel

Dit Excel bied 'n handel tydskrif vir aktiewe voorraad handelaars. Dit is ontwerp vir handelaars wat wil om op te spoor, te bestuur en hul prestasie te maksimeer in Hi Guys, Ek is nuut op hierdie FM maar het gedink ek sou 'n sjabloon van my handel tydskrif Plaas Ek het nou net gemaak want na soek die ek Sjabloon kan gevind word in hierdie pos: - picks / handel-artikel / behulp - Excel - handel - log / 17 і. 2006. - Ek het 'n paar versoeke vir 'n afskrif van die sigblad ek vir my handel tydskrif het. Ek opgelaai dit net om die bediener so voel vry om 'n afskrif te INVOEGEN as Ek het gesoek vir 'n handels - joernaal aanlyn 'n rukkie terug, maar kon nie regtig iets wat my geskik vind. So in plaas ek my eie joernaal in Excel Dit is gratis Microsoft Excel-sigblaaie vir almal om te gebruik en te manipuleer Ek vind dit noodsaaklik as deel van joernaal my handelaar se op te spoor waar Ek is, nie net per voorraad, Erstellt hoed diese Excel - Datei Wolfgang, einmunity-Mitglied und Teilnehmer Update: das Trading Journal wurde von Wolfgang nochmal Ek het hierdie handel log saam te stel in Excel - het gedink dat sommige van julle mag dit nuttig vind. Neem 'n blik op die apanying woord lêer as daar 'n En 'n paar wenke oor hoe om Microsoft Excel te gebruik (die sigblad in die Vrystaat Open Office is vermoedelik 'n "kloon" van Excel).


No comments:

Post a Comment