Saturday, October 8, 2016

Trading Strategieë Blog

[Webinar Replay:] Hoe kan jy aandele vandag handel in onder 20-min Thu, 17/09/2015 - 19:31 - Phil Newton Na die handel vir meer as 20 jaar, die ontwikkeling van 17 suksesvolle aktiewe strategieë en talle variasies sou regverdig om te sê ek het 'n paar dinge gesien word. Een van daardie baie dinge as 'n handelspos opvoeder is die wat gevra word deur die meeste studente vraag - "Hoe om geleenthede om vinnig en maklik te handel vind" Daar is geen enkele korrekte antwoord op hierdie Write in ink nie, maar die goeie nuus is dat jy kan sien hoe ek op die oomblik vind Stock om handel te dryf met behulp van daaglikse kaarte. Wat is 'n groot vir 'n kort termyn swaai asook intraday speel. Dit is ook 'n goeie strategie vir ander dinge as aandele (hoewel dis my voorkeur op die oomblik. NUWE, Vir 'n beperkte tyd Ek wil u graag uitnooi om voordeel te trek uit 'n spesiale, "deurbreek om Konsekwente handelswins" afrigtingsessie waar ons saam sal werk to8230; Skep 'n kristal helder visie vir jou "uiteindelike handel sukses" en die "perfekte leefstyl" wat jy wil jou handel te voorsien. Ontbloot verskuilde uitdagings wat mag saboteer die groei van jou rekening, wins en inkomste en die behoud van jou gefrustreerd en vas. Laat hierdie sessie hernu, weer oop, en geïnspireer om jou handel te omskep in 'n hoogs konsekwent, wins-genererende masjien wat self prakties loop. As jy wil om voordeel te trek uit hierdie spesiale, beperkte, en heeltemal gratis 45 minute "deurbreek om Konsekwente Trading Wins" afrigtingsessie, kontak my en beantwoord hierdie questions8230; 1. Hoe lank het jy al die handel? Wat markte doen jy handel? Wat is jou handel doelwitte vir die volgende 12 maande? Wat was jou handel inkomste oor die afgelope 12 maande? (Ball) Wat beskou jy as die grootste uitdagings hou jou en jou handel terug van groei teen die tempo wat jy wil? Op 'n skaal van 0-10, hoe belangrik is dit vir jou om jou uitdagings te oorkom en jou doelwitte te bereik vandag? Volle naam E-pos adres Telefoonnommer / Skype Naam Tydsone Sedert ek nou die maak van hierdie aanbod vir die eerste keer en ek weet nie hoe intens die reaksie sal wees, kan ek nie waarborg 'n afrigtingsessie vir almal. Ek sal soveel mense as wat ek kan en dan begin 'n waglys. Ek sal jou kontak om jou sessie te skeduleer binne die volgende 3 werksdae. As jy nie hoor van my, dit beteken dat ek het meer versoeke as wat ek nou kan hanteer ontvang en as daar iets oopmaak sal ek in kontak met jou op 'n later tyd. Weereens, om voordeel te trek uit hierdie aanbod, net kontak my en beantwoord die vrae wat hierbo gelys. Vriendelike groete, Dries Cronjé PS. Hoe gouer jy stuur vir my jou antwoorde, hoe groter die kans jy is om 'n sessie te kry. Kontak my nou. 12 Killer Hulpbronne vir ALSI Handelaars Sonder die regte gereedskap, kan selfs die beste handelaars nie gebaat. Maar, dink nie net die reg tools8230; Stel jou voor dat die beste gereedskap! As jy dit doen, handel word easy8230; Net soos wins en konsekwentheid! Hier het ek 'n lys van die gereedskap wat ek gebruik op 'n daaglikse basis. Dit help my peil wat aangaan in die mark, en in die nuus, en om my data en strategieë op datum te hou. 1. Swordfish Vra enigiemand wat is die handel die ALSI vir meer as 'n paar maande wat kartering sagteware wat hulle gebruik, en jy is baie geneig om Swordfish hoor. In my opinie, dit is die beste sagteware vir jou kyk live SAFEX ALSI pryse en die bestudering van kaarte. En dit is gratis. Jy kan die proef weergawe van Swordfish hier aflaai en sien 'n lys van makelaars wat dit gebruik en sal jou vrye toegang tot inligting hier te woon gee. Ek het DWT Securities gebruik en hulle kom sterk aanbeveel. 2. IG Markte Sommige dinge net werk, en dit is 'n goeie voorbeeld. Ek handel hul Suid-Afrika 40 CFD's aan beide my strategieë, selfs al is die intraday strategie is gebaseer op die werklike SAFEX ALSI. 'N Klein punt aanpassing in staat stel om my om dit te doen en om voordeel te trek uit die gemak, beheer en mobiele toegang wat IG bied. Een ander groot voordeel is dat die IG Markte 'Suid-Afrika 40 CFD's verhandel 24 uur weeksdae. Dit stel jou in staat om handel te dryf wanneer die Suid-Afrikaanse Termynbeurs is gesluit. Jy kan inskryf, uitgang of posisies te verander, terwyl almal handel die werklike ALSI het om hul naels byt en hoop vir die beste. Toegang tot jou platform van jou iPhone of iPad word 'n prioriteit wanneer jy strategieë wat 24 uur hardloop handel. IG gee julle albei die 24 uur blootstelling en 'n uitstekende mobiele toegang. As jy nie 'n rekening het nie, kry een!


No comments:

Post a Comment