Friday, October 7, 2016

Ryg Forex Prys Aksie

Draad: Forex Prys Aksie Oorspronklik gepos deur Gangman styl Net om te antwoord op jou vrae wat ek gepos foto's met zoom grafiek duidelik te kyk, Die nadeel op H4 is die eerste rooi kers bo weerstand lyn, tweede die vlak is in die verlede en staal werk (ek weet dat ons die prys en plek moet volg As het punte vir daardie nuwe SR, in hierdie pic het ons 'n ander SR vlakke, maar hulle is baie ver van die huidige prys af. sodat die af SR (die rooi) doesn `t werk vir die huidige prys plek) sal ek unzoomed post pic. Die PA sein is binne bar (Johannes sê dat ons in hierdie metode pen, verswelg. 2bars, en binnekant bars) die rooi en klein groen kers nadat dit. Ek kan kry wat jy sê. Kan jy asseblief verduidelik - doen jy dit een klein lomp kers (pers sirkel hieronder) 'n terugsakking noem? 'N terugsakking tot u ondersteuning / weerstand lyn te 1,0018? As dit so is, kan jy dit vergelyk met wat ek 'n & quot noem; nadeel & quot; uit my vorige post met 'n blou bochtig vorm op dit. Ek sê nie ek is reg, wil net om seker te maak ons ​​is op dieselfde bladsy :-) Ek is redelik seker dat jou IB lyk meer soos & quot; my styl & quot; soort nadeel op laer TF, maar om dit reg te sien Ek wil hê om te gaan na 1u? 5m? grafiek? Heeltemal te laag is vir my nog 'n lae selfvertroue. Nog 'n ding - wat jy nodig het om te onthou die S / R is 'n sone. nie 'n enkele pit lyn en BRe is eerder vir mense met 'n paar sukses met ander PA seine, maar as jy voel vol vertroue speel hulle nou en hulle bewys winsgewend vir jou. hoekom nie. -) Net my twee pitte. PS. Ja, ek persoonlik onthou Jonathan gesê ons sal speel BRe vir hierdie metode te. Alhoewel ek nie 'n enkele voorbeeld van dit oor die laaste 666 bladsye het gesien, indien u enige wat u opgemerk af, Ek sal meer as gelukkig wees om dit toe te voeg aan my Cheat Sheet. Draad: Forex Prys Aksie Oorspronklik gepos deur jackson905 Dankie ouens vir die verduidelik! Waardeer dit! So ek het gelees vir 'n rukkie en op die oomblik op die 50 bladsy (40 post per bladsy) wat 1/4 van die hele draad. So hier is dit gaan. A ++ PA Signal Trading Plan Handel altyd met die tendens egter, kan jy ook die handel in reekse en teen die tendens SLEGS as die PA is groot genoeg en ooglopende genoeg. Bv Super Big en ooglopende PIN BAR. Handel KORT Swing hoog of lang Swing Low ná beduidende steun of Weerstand is gebreek. Maar nadat die prys wat 'n beduidende S / R het gebreek, dit moet diep genoeg voor 'n swaai hoog of te swaai lae voorkom. Ek wil nie 'n vlak retrace handel soos dit kan daarop dui dat 'n valse uit gebeur het. 2. Tyd raam Ek sal SLEGS die handel Daily en 4HR tydraamwerk vir nou. 3. Prys Aksie Handel Pin Bar of omgekeerde Pin Bar Is die skaduwee 3 keer meer as die liggaam? (Ja / Nee) die liggaam intrek in die liggaam van die vorige PA? (Ja / Nee) Is die grootte van die Pin bar Groot / duidelike genoeg in vergelyking met die vorige Kerse? (Ja / Nee) Het die skaduwee en liggaam van die Huidige Kers hou verswelg die hele liggaam en skaduwee van die vorige Kers? (Ja / Nee) Is die grootte van die oorweldiging Bar Groot / duidelike genoeg in vergelyking met die vorige Kerse? (Ja / Nee) Handel 2 Bar Terugskrywing Alle Prys aksie hierbo genoem is net om te verhandel teen aansienlike S / R-vlak. 4.Trading Omgewing Is jy die handel in BRN. (Ja / Nee) Is jy die handel in baie S / R Gebiede. (Ja / Nee) * Baie = 3 en meer naby aan mekaar Is daar plek vir die prys om te hardloop? Deur te sê dat, is daar 'n minimum 1: 1 RR vir 1 Neem Wins. (Ja / Nee) 5. toe - en uittrede Entry: Hangende Bestel 5 Pips voor die liggaam van die geslote Candle. Toegang: Daar sal 3 hangende bestellings. 50% (TP1). 35% (TP2) en 15% (wenner run) onderskeidelik. Uitgang: 10 Pips Onder die pit of Body (indien geen Wick) van die kers vashou. Uitgang: Laat die prys getref jou Stop Loss. Uitgang: Moet nooit verander jou Stop Verlies ná sy stel. Uitgang Een TP1 is getref, skuif die SL om gelyk te breek. Laat die wenner uit te voer. Maar. afhang van omstandighede, kan alle posisies te sluit by TP2. ALLE toegang en uitgang moet vir PIP te versprei. 6. Posisie Berekening As daar 'n toename in ag, sal die volgende handel baseer op 2% lo ss van die Curre nt rekeningsaldo in plaas van die oorspronklike ten einde die balans verbinding. Dit gesê, as daar 'n afname in die weegskaal, sal 2% verlies word bereken op die lopende rekening balans in plaas van die oorspronklike balans. So ouens, pls help my evalueer as dit is logies, bereikbare en pls help my om op te voeg as jy voel dit iets kortkom. Baie dankie by voorbaat!


No comments:

Post a Comment