Sunday, October 9, 2016

Ryg Hoeveel Pitte Per Dag Of Week

Draad: hoeveel pitte per dag of week Aansluit Datum Julie 2011 Posts 91 hoeveel pitte per dag of week Hi. hoeveel pitte per dag of week is ideaal. natuurlik is dit belangrik, as 'n mens nie wil wees gebruik te maak met 'n paar baie groottes, want slegte handel met verskeie baie 'n fortuin kan kos. so 'n goeie balans is nodig ek voel. Ek dink dit is die enigste maatskappy waar jy 'n bestaan ​​kan maak uit baie klein bewegings of 'pitte "met ordentlike hefboom vereis. natuurlik diegene ppl fokus honderde pitte weeklikse, dis net onrealisties. om dit te doen beteken dat jy nodig het om te tops en bottoms haal. en natuurlik sal daar verloorder ambagte sny in jou pippage. so ek het gedink, iewers tussen 80-100 pitte per week word die vereiste bedrag en 'n soort van konsekwentheid tussen die weke is belangrik. eg. nie wen 200 pit een week, en niks vir die volgende 2 weke. dis net nie so konsekwent. 100 pit een week, 50 pit volgende. 60 pit, dis wat ons wil? $ 5 / pit dis $ 400 / week. neem 45 handel weke, dis sowat $ 18k inkomste / jaar. soliede, baie min belasting op daardie. dis realisties IMO, vir die eerste keer 6-12 maande, dan jy kan dit stap na 'n paar ervaring. dink aan dit as 'n universiteitsgraad wat 'n paar jaar, maar kos u geld. een keer iets om hierdie syfer bereik, stap dit dan. my styl. scalping + korttermyn dag handel. net 1,5,15,30 min kaarte. vergeet die res. Sosiale hande posisie met gebruik van sleep stop. hieronder is 'n stelsel wat ek beplan is om te gebruik wat ordentlike ek gevind aangeheg Images The_trading_Signal. pdf (983,5 KB, 574 views) Geredigeer deur Halba; 2011/10/29 by 12:39.


No comments:

Post a Comment